خواص گیاه گانودرما
تازه ترین ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 7
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 70
:: باردید دیروز : 187
:: بازدید هفته : 282
:: بازدید ماه : 257
:: بازدید سال : 363
:: بازدید کلی : 9974
خواص گیاه گانودرما


خواص گیاه گانودرما
مقالات ژانویه 1, 2020 @ 6:53 ق.ظ

گیاه گانودرما خاصیت های خاص و مهمی دارد که در صنایع غذایی، دارویی و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. گیاه گانودرما برای درمان بی خوابی بسیار موثر است.

خاصیت های منحصر به فرد گیاه گانودرما

گیاه گانودرما یکی از 50 گیاه شاخص طب چین است. در زمان های دور استفاده از قارچ گانودرما فقط برای خانواده سلطنتی ممکن بود اما رفته رفته با کاشت علمی این محصول علاوه بر روش طبیعی به اکثر نقاط جهان گسترش یافت. امروزه گیاه گانودرما با دو روش دیگر، یعنی کاشت مخزنی و کاشت روی تنه درختان نیز پرورش می یابد. قارچ گانودرما که از آن به عنوان اکسیر جوانی یاد می شود فواید قابل توجهی داشته و در زمینه هایی از جمله دارو درمانی جایگاه والایی دارد. اما گیاه گانودرما مضراتی نیز دارد که در ادامه مقاله به آن خواهیم پرداخت.

تصویر 1
خاصیت های درمانی گیاه گانودرما

استفاده از طبیعت درمانگر برای پیشگیری از بیماری ها و مداوای مشکلات جسمی و روحی موضوع تازه ای نیست. طبیعت شگفتی های بسیاری دارد یکی از این شگفتی های طبیعت قارچ گانودرما است. خواص شگفت انگیز قارچ گانودرما عبارتند از: این گیاه به سلامت قلب کمک می کند ضد آلرژی است. همچنین در درمان کبد چرب، هپاتیت و سیروز کبدی بسیار موثر است، سموم بدن را از بین می برد و برای درمان بیماری های کلیوی توصیه می شود. کسانی که به دنبال خوابی آرام هستند و یا از بی خوابی رنج می برند این گیاه بسیار مناسب برای درمان بی خوابی است. برای جلوگیری از پیری مصرف مداوم قارچ گانودرما توصیه می شود. برای کاهش وزن و تناسب اندام موثر بوده و این قارچ خاصیت ضد سرطانی دارد. از خواص گیاه گانودرما می توان به کاهش قند خون نیز اشاره کرد.

تصویر 2
محصولات قارچ گانودرما

این گیاه هم در محصولات غذایی و هم در اجناس دارویی و هم در محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد و حتی در  مکمل های بدنسازی مورد استفاده قرار می گیرد. این گیاه در محصولات غذایی مانند قهوه و دسر ها مورد استفاده قرار می گیرد. در اجناس دارویی به صورت دارو و قرص بوده و در محصولات آرایشی و بهداشتی در انواع کرم های دست و صورت و لوسیون پوست ظاهر می گردد. در مکمل های بدنسازی به دلیل انرژی بخشی به سلول های بدن و برطرف سازی استرس ورزشکاران مورد استفاده قرار می گیرد .
عوارض احتمالی مصرف  گانودرما

درست است که گانودرما فواید بسیار زیادی دارد اما مصرف زیاد آن خوب نیست. برای افرادی که عمل جراحی یا زایمان کرده اند و مادران شیرده اصلا توصیه نمی شود. اگر از بیماری خاصی رنج می برید قبل از مصرف گیاه گانودرما و استفاده از فواید قارچ گانودرما حتما با پزشک خود مشورت کنید و زیر نظر پزشک خود مصرف نمایید و این را در نظر داشته باشید که مصرف به اندازه این گیاه برای بدن انسان مفید است اما مصرف بی رویه آن برای بدن مضر است. انتظار می رود بعد از خواندن این مقاله از فواید گانودرما مطلع شده و به اندازه استفاده نمایید.



تعداد بازدید از این مطلب: 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : امیر عباس
تاریخ : شنبه 15 شهريور 1399
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید